Ämne: Bonustrading
Visa ett inlägg
Gammal 2018-11-26, 20:15   #1427
matchingbetisover
 
matchingbetisovers avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Inlägg: 450
Sharp$: 1642


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ja det där med regleringar är ett jävla sattyg. Nu ska jag inte vara arg på de som spelar bort alla sina pengar och gör att Leffe och Steffe och Peppe som sitter ochc trycker på knapparna i riksdagen får för sig att begränsa det där med spelandet. Där inne är spelande lika med djävulen, och det kan jag kanske hålla med om, det är därför jag alltid matchar mina spel.

Oavsett om det är en djävulsk karaktär som står bakom det här med spelandet så är INTE LÖSNINGEN ATT SÄTTA REGLER SOM INGEN VILL HA. Äckliga svenska staten. USCH USCH USCH. Samtidigt som vi släpper in miljoner, nä nu ska vi inte var arga.

1. Smarkets, vad är läget där? Ingen licens så är det bara att lämna det skeppet, även om jag älskar Smarkets! Hej då Smarkets.

2. Gratisspel? I ärlighetens namn är det väldigt sällan jag har stött på reloadbonusar, bolagen kanske slänger det på dig i början men de fattar snabbt galoppen. Av någon anledningen verkar de ha stor medkänsla med mig för jag har väldigt sällan blivit begränsad av svenska bolag. Utländska däremot, ALLTID STÄMPLAD.


Oavsett om detta fuckas upp av den här äckliga mentaliteten är jag säker på att nya tider kommer. Om inte annat får man väl lägag den tiden på något annat. Förresten så hatar jag inte svenskarna utan jag hatar de som styr. Det är helt klart orimligt.
__________________
Gambla inte med din plånbok
-Matcha spelet

Senast redigerad av matchingbetisover den 2018-11-26 klockan 20:16.
matchingbetisover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat