Visa ett inlägg
Gammal 2018-11-27, 10:17   #4
yoozoo
 
yoozoos avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 2 142
Sharp$: 8103
Standard

Inte helt lättlöst denna lunch och mitt bästa drag finnes i första avdelningen där jag tycker att 1 Gjerv Prinsessa är lite felstreckad, vore ju inte första gången ett norskt ekipage med hjälp av körspöet ffg visar bra mycket mer än resultatraden ifrån norge, finns ju även en 29,5-tid i raden och något liknande bör nog räcka en bra bit här! Dubblar första med draget och favoriten.

Andra loppet känns svårrankat men visst ska 2 Emil Tuffing tillhöra de tidiga segerbuden trots vilan.

9 M.T Jamming Jerry har 3 lopp i raden över 1640, samtliga med 100-tusen eller mer i förstapris, dags nu? Formen ett frågetecken och kusken inte heller något plus men läget talar åtminstone för felfri avgång och med lite körning kan detta mycket väl vara lösningen. Ifrån ett annat läge hade jag lagt 8 Sono Di Pa först i rankningen...

Hade faktiskt missat 4 Sweet Orphan Boy tills jag kom in här i tråden och den fick följa med på ena kupongen då jag kör utgång på 5 Haze som åtminstone tidsmässigt känns klart hetast här då favoriten 12 Caraway verkligen behöver flyt på vägen för att lösa uppgiften!

V4-1: 1,3
V4-2: 2,5,6,8,10
V4-3: 4,6,8,9,10,11 - U: 9 M.T Jamming Jerry
V4-4: 3,4,5,7,12,14 - U: 5 Haze

Krav 1 U, 220kr
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+5)
yoozoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat