Visa ett inlägg
Gammal 2018-11-27, 11:35   #6
mr_stylez

mr_stylezs avatar

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 5212
Standard

Ser ut som en halvsvår omgång idag som kan ge bra betalt!

avd 1:

Här tror jag man kan gardera favoriten som är anmäld med skor runt om, mina motbud är främst nr 7 som tar spets från springspår, 8 som kan få bra smyglopp och är bra nog att vinna om felfri, samt nr 12 med Uffe O som man får ha med på allt nuförtiden med hans högform.

Avd 2:

Här låser jag på hästarna 2,5,6,10. Nr 8 kan såklart vinna med om på topp, men den visar det så sällan så den tar jag bort till hög procent. Nr 6 har mött mycket tuffare hästar än det här, ofta i V75 på slutet, ska kunna vinna till under 10% i nuläget.

Avd 3:

Svårt lopp! Bästa hästarna har svåra lägen (nr 8 och 10) Tror 5 lr 6 kan skrälla till.

Jag streckar 4,5,6,8,9,10,11,12. Mt Jamning Jerry (nr 9) vinner väl om form men har den det? tveksamt..

Avd 4: Precis som basse skrev ska nr 4 bli oerhört intressant att se igen!
Själv är jag inne på spik på den till aktuell procent, men jag avskyr att spika "sämre" kuskar... nr 5,7,8,12 tidigast vid gardering...

Får se hur man får ihop kupongen =)

Känns i nuläget som spik 12 avd 1 (säkre Uffe O) lr nr 4 avd 4...

Edit: Nr 12 avd 1 såg dessutom väldigt fin ut i värmningen tyckte jag då jag kollade den nu... Är verkligen ingen värmningsexpert men man får ändå lita lite på vad man ser, travade fint och öronen gick fram och tillbaka.. Bästa hästen och bästa kusken till 16% är taget!

Senast redigerad av mr_stylez den 2018-11-27 klockan 11:38. Anledning: Värmning
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat