Visa ett inlägg
Gammal 2018-11-28, 13:39   #4
ExtremtRik
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Jag är ju för kass på att göra det snyggt när jag ska svara på specifika citat så svarar på hela inlägget i sig!

Först så stämmer det inte att Tottenham förlorade mot Chelsea, utan City. Men det är nästan samma - dock så gjorde Tottenham det bra genom att vara första lag att besegra Chelsea den här säsongen.
Tack tack

Citat:
Inter till låga 13% känns ju i normalfallet trevligt men Tottenham är i en stark period nu och det finns trevligare skrällar på raden.

Förstår dock inte varför du tycker x2 är intressant genom att gå mot en sannolik vinnare. Skulle faktiskt hellre gått emot Napoli som är streckade på 89% kontra Tottenhams "låga" 61%.
Jag står fast, men visst, jag har endast gått igenom dessa två hittills.
13% är skyhögt värde, måvara att några procent av det värde man tycker sig se ska dras på de riktiga lågoddsarna(gäller än mer större skrällar) pga begränsad pott.

Citat:
Tottenham har ju endast seger att gå för. Allt annat är helt ointressant. Ska man göra något är det väl i så fall att köra 1 2 på matchen, men man behöver hitta de där "¤&%%/" spikarna dessutom

Vinner Barcelona mot PSV så kan inte Tottenham sluta sämre än trea hur det än går här tack vare inbördes.
Ok tack för infon, fast mina tankar om Inter kvarstår, de kan gilla oavgjort trots allt...

Citat:
Vad gäller Liverpool spelar de inte speciellt bra nu och senast i PL så speglar 3-0 inte matchbilden alls. Vidare är PSG riktigt illa ute vid ett oavgjort resultat även om de hellre tar det än en förlust.

Håller med att ett kallt kryss inte är förödande på en kupong med 13 matcher men i normalfallet är det en målrik match att se fram mot så jag tvivlar att krysset borde gå över 25% av den anledningen.
Skåål!
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat