Visa ett inlägg
Gammal 2018-11-30, 06:56   #19
bettaren77
 
Reg.datum: nov 2018
Inlägg: 102
Sharp$: 440
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av matchingbetisover Visa inlägg
Gå över till sugiga Betfair kommer bara inte hända för min del. Får det isf bli Pinnacle fast att jag har lovat dem att aldrig mer lägga ett endaste litet bet hos dem. Bara det att man måste omsätta insättning 3x, är totalt vidrigt. Är de ett spelbolag eller vad är grejen? Trodde de var iskalla och litade på sina odds, kan iofs bara vara gammal hederlig girighet men men.

Ett girighetstecken är det att man inte kan ta ut belopp under 1kr. Sånt där är girigt, gillar vi inte!

Kommer att bli intressant att se vad som händer här till våren, men faktum är att Leovegas redan talar om att deras bonusar kommer att försvinna i slutet av december. Jag kommer i alla fall att smälla på i början av månaden gällande deras klubb.


Rent objektivt sett har jag inte sett någon källa på att gratisspel kommer sluta att existera och det är trots allt dessa jag smäller in mina pengar på. Några ""reloadbonusar"" har jag inte sett tillstymmelsen till på ett braa tag.

Förstår inte ditt agg mot Betfair riktigt...tycker att de är bättre än konkurrenterna. Men vi är alla olika.

Så du vill alltså kunna ta ut belopp under 1kr?

"9 § En licenshavare får endast vid det första tillfället då en spelare spelar på något av licenshavarens spel erbjuda eller lämna bonus." Där har du din källa.
bettaren77 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat