Visa ett inlägg
Gammal 2018-11-30, 19:15   #19
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Lurig omgång...jag tar och går på att Westerholm har form på grejerna för kvällen.

5,6,8,12,14
Finns några som höjer sig så borde vara rätt säkert. Om Winner Bac tar sig till ledningen billigt och får vara ifred kan den hålla, men jag tror ändå inte det Svedberg brukar inte vinna ihjäl sig.

12
Tysken känns iskall, utkörd senast på samma bana, skor på och är inte startsnabb enligt tränaren. Chansspikar Elfving istället trots sämsta läget. Bra snurr på stallet och har tagit två bekväma vinster på hemmabanan redan.

3,4
Kan inte hålla isär de här. Bra tränar/kusk-kombination, bra lägen, ganska travsäkra. Känns som ett bra lås.

3
Tar nog ställning och spikar andrahandaren tillika ledaren(?) som helt klart är den spelvärda av de två överkvalificerade. Kommer dock tveka in till sista stund vem jag spikar till slut, kan bli att jag sväljer favoriten ändå...

1,2,3,4,5,9
Streckar på ett gäng som är lite mer härdade och kommer sitta i främre träffen. Kan bli rätt hård körning från start och lite ovisst vem som landar i ledning. Blir det fart bör Davys spurt bita bra, tror inte någon annan kan ta det från djupa kön.

4,5,6,7,8
Märkligt ojämnt streckat i det här öppna loppet. Mest intressant är Widell upp på Intense boko!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat