Visa ett inlägg
Gammal 2018-12-01, 14:29   #46
ExtremtRik

ExtremtRiks avatar

Reg.datum: dec 2013
Sharp$: 3164
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Du kommer bli förvånad när den sopar hem avslutningen som nr 13 och rensar rejält Det är så man vinner på trav framöver
Faaan tyst nu Aemarilde, sitter här i Sydafrika på topphermlig info inför dagens Jackpott

Citat:
Ursprungligen postat av eveton Visa inlägg
Hade jag spelat så skulle jag gått på Jairo som spik - det om något är väl ett avslag på den, vilket är beklagligt för bl.a mackpeter´s system.
Hörru EveRton, kika in i bolagsavdelningen inför morgondagens Svenska spel, du är min man, har ett syndikat som gillar Everton !

Jairo kan du glömma, det där vinner nr 13 On Track Piraten

I övrigt, storloppet för tvååringarna:

Kan vara att Aetos väger lätt men även så att tvååringar bör vara ojämna, även om By the Book kan vara ett undantag, de bästa brukar vara de som håller stilen.

Tiden är intressant men Aetos vann oerhört lätt, kolla Christoffers kroppsspråk i sista sväng. Motståndet? Ja det var nog dåligt, iaf de som var felfria? Dock, känns som att den an hänga på vilken kuse som helst med bättre löpning, har Bold Eagles lungor och den långa checkremmen (har han någon alls?) ökar uthålligheten. Riordan sa i intervjun att han(Aetos) har alla verktyg i verktygslådan för att bli en topphäst!

Jag ger iaf inte upp Aetos innan loppet oavsett vad han möter till 15 ggr som jag fick igårkväll !

Ha de Gött Alla !

ps Grattis till "talangfulla" Gotland för segern på Vinn Sen igårkväll !
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+5)
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat