Visa ett inlägg
Gammal 2018-12-10, 00:11   #47
SH
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 134
Sharp$: 3746
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
Det finns ingen vinkling.

Det är ditt lag som nu har Samuels och 13 andra som inte har Samuels. Det är ren fakta som vi nu har att förhålla oss till och resten är bara snack.

Oavsett vem som hade plockat upp Samuels istället för Eddie så hade jag tyckt det varit dåligt gjort. Men det är väl knappast någon som är förvånad att det blev du som plockade upp honom ändå, även om det känns extra illa när du kvällen innan adresserade ämnet här i tråden men ändå claimar spelaren.

Du behöver inte veta om någon annan ska plocka upp Samuels eller inte, det enda du kan och ska kontrollera är ditt agerande och låta bli att plocka upp Samuels och sen får man hoppas att övriga medlemmar i ligan också vill spela fair play.

Det hade både skrivits om saken här i tråden samt att det skickats ut mail till samtliga deltagare i ligan, vilket du själv vet om, så du behöver inte tvivla på att alla läst den här tråden eftersom mail också skickats. Så man bör kunna utgå ifrån att alla noterat det hela och om någon ändå missat det så får man väl lösa det. Men att se det och ändå göra tvärs emot trodde jag faktiskt ingen skulle göra.

Du trodde alltså att det fortfarande kunde göras trades till söndag? Trots att trade deadline va onsdagen 5:e december vilket dels står tydlig i reglerna samt att det också "varnats" för att trade deadline närmar varje gång man är inne på ligans sida senaste veckorna.

Klena ursäkter för ett klent agerande men jag förstår att du försöker hitta något som ska försvara det hela även det inte håller på långa vägar.

Du säger själv att du inte ville riskera att någon annan plockar upp honom eller att du inte vet hur man skulle kunna sköta det snyggare, det är tyvärr här problemet ligger...
lol. Resten är ju inte snack när mitt PM finns dokumenterat där jag bett mequei att föra över spelaren till ursprungsägaren. Du verkar ej kunna skillnad på snack och fakta. Om jag PMat att spelaren ska föras över så är det inte snack, det är fakta. Om jag hade sagt att jag "hade planerat" att PMa mequei så hade det klassificerats som snack. Men jag vet inte ens varför jag försöker för du förstår inte de mest simpla sakerna man förklarar för dig. Men skillnaden på snack och fakta är sån lågstadienivå så man tycker att det borde nå fram till dig.

Edit; Det finns alltså två alternativ.

Alternativ 1: Jag försökte göra en fuling och sno en spelare som jag inte ens använder (!!) när jag kommer in i tråden och säger att jag tycker LM borde ge ursprungsägaren sin spelare. Rimligt? Ok.

Alternativ 2: Jag vill inte att någon annan ska få spelaren, så jag ber LM ge honom spelare innan waiver (fakta), jag ber honom efter jag claimat honom att ge honom spelare (fakta), jag använder inte ens spelaren (fakta) fast jag tycker han är bättre än alternativen jag har (åsikt).

Det är nog bara du och dina fan boys som kan se dessa FAKTA och anse att jag försöker göra en fuling och även säga att ingen är förvånad vilket antyder att jag har gjort något liknande förut vilket jag ALDRIG har. Att du en påstår nåt sådant är pinsamt. Är bara på forum som troll som du vågar påstå liknande saker för annars hade du dumförklarats illa kvickt.

Senast redigerad av SH den 2018-12-10 klockan 00:19.
SH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat