Visa ett inlägg
Gammal 2018-12-10, 15:32   #51
SH
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 134
Sharp$: 3742
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
Wow mycket snack och nu börjar det bli på låg nivå med personangrepp men återigen så är det nog ingen som är speciellt förvånad att det kommer från dig. Brukar ju också bli så att när man känner sig besegrad i en vanlig diskussion kring saker så riktar man taggarna utåt istället, iaf i dom mest primitiva hjärnorna så jag har förståelse för hur det kan bli ibland.

Edit, edit, edit, edit... verkar vara svårt att tänka klart... du skulle gjort edit på din tanke att claima Samuels också så hade vi inte haft den här situationen nu.

Felet är att du claimade Samuels och det blir ännu mer fel när du kvällen innan skriver här i tråden om att Eddie borde få spelaren men så claimar du ändå honom före Eddie.

Enligt mig är enda acceptabla anledningen till att någon "råkade" claima Samuels ändå är om man skulle missat all denna informationen som gått ut men det hade ju inte du, du "råkade" claima honom ändå på något vänster.

Vilken otur man kan ha ibland... "råkade" tro att tradedeadline var något annat, "råkade" tro att inte alla sett informationen, "råkade" tro att någon annan skulle claima honom, "råkade" skriva en sak här i tråden men "råkade" sen göra en annan sak i verkligheten.

Du använder det som ursäkter till ditt agerande men det bekräftar bara hur dålig koll du har och hur fel du gjorde.

Sen varför du/ni inte löst det så det blivit rätt har jag ingen aning om, men felet har ju ändå redan begåtts och det är just du som står med skägget i brevlådan, ingen annan. Fakta är att Samuels fortfarande är i ditt lag och inte i något av dom andra 13 lagen i ligan och alla som är smarta nog sätter sig inte i sitsen du satte dig själv i.

Det är möjligt att du hade goda intentioner och verkligen ville offra din waiverposition helt i onödan (rimligt?) för Eddie's skull men varför krångla till det?

Ge Eddie spelaren direkt så är allt löst istället för att claima honom och skapa nya problem som måste lösas, problem som nu med facit i hand inte blev lösta i tid.

Direktiven var väldigt simpla, Claima inte Samuels, och det vi vet nu är att du var den som inte kunde följa dessa simpla direktiven trots att du tydligt visade att du hade sett dom.
Jag "råkade" inte tro att alla inte sett informationen, problemet när man diskuterar med dig är att du ljuger rakt av eftersom du är en bedragare och därför kan man inte komma nånvart. Därför lägger jag ner, det funkar inte att diskutera med lögnare och bedragare.
SH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat