Visa ett inlägg
Gammal 2018-12-10, 14:42   #52
SH
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 134
Sharp$: 3747
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mequei Visa inlägg
Okej, tredje dagen med hög feber och två sjuka barn, men ser att jag måste försöka gå in i debatten här. Trodde jag var klar i torsdags men inte det.

Jag tycker detta är ett solklart fall av ärligt misstag. Därför borde det gå att ändra manuellt, men jag är rädd att det är svårare än så.

Skulle jag gå in och ändra manuellt så finns det alltid en risk att stämningen blir dålig, jag vill inte vara en diktator som agerar utan att alla deltagare är med på tåget.Finns också risk att det i framtiden skulle komma fler sådana här situationer som inte alls är lika ärliga som denna. Blir som en gräns jag bryter om jag går in och ändrar. Vill inte påstå att det finns oärliga personer här, däremot vill jag ha en bra och schysst liga med bra stämning!

Ett alternativ hade varit att starta en omröstning precis som dom som vi har efter varje trade, helt enkelt låta alla rösta om jag skulle få ändra manuellt. Kändes som en bra lösning, MEN tiden räckte inte till. 15 timmar eller vad det var är ju alldeles för kort, alla måste ha chans att ta del av ärendet och rösta. När vi röstar om trades är det ju 48 timmar.

Jag gjorde istället ett inlägg här i forumet om detta samt skickade mail till alla deltagare i ligan med uppmaningen till fair play och att INTE claima Samuels från waivern. Hur olyckligt detta nu än är så tyckte jag att det var den bästa lösningen.


Så tänkte jag, rätt eller fel låter jag var och en bedöma.

LM
Mequei
Om man går enligt lögnarens tänk så hade hela världen redan sett dessa inlägg för ingen har någonsin missat ett mail eller en tråd på sharps i världshistorien (lol). Ingen var ju dock emot att göra en manuell ändring, så varför skulle stämningen bli sämre pga något som alla som svarade höll med om kan man undra. Nu har det gått ganska många dagar, ingen har fortfarande något emot det så det är väl bara att fixa nu?

Sen hade man ju uppskattat om du är objektiv i ärendet att du faktiskt påpekar att jag PMade dig samma dag och bad dig skicka över spelaren. För även om jag inte bryr mig om lögnarens åsikter, så vore det trevligt om resten som läser får en uppfattning om hur det hela ligger till.
SH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat