Visa ett inlägg
Gammal 2018-12-10, 15:09   #55
SH
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 134
Sharp$: 3746
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
SH: Jag tolkar det som att du claimade Samuels då du inte tror att alla andra har rent mjöl i påsen, är det rätt uppfattat? Annars hade du ju kunnat ge fan i att claima honom, precis som vi andra gjorde....
Absolut inte!

Jag, till skillnad från lögnaren som lever i en drömvärld, har varit league manager för ligor i över 8 år. Jag tror inte det hänt en enda gång att information jag skrivit i vårat forum+ via mail kollas på samt svaras på inom ett par dagar. Jag tror inte det finns en chans att alla tog del av infon, varav jag tror någon kommer claima honom UTAN att ha sett infon, jag tror inte att någon kommer köra en fuling. För till skillnad från lögnaren så tror jag det bästa om folk tills motsatsen bevisas.

Jag la då en claim så att ingen annan får honom och om jag får honom så var min plan att jag byter honom till ursprungsägaren mot ingenting eller mot spelaren som han måste droppa eftersom han har för många spelare i laget annars. Jag visste att man kunde göra byten till slutspelet börjar, jag tänkte att det är söndagen. När det inte gick så bad jag League managern i ett PM att föra över spelaren.

Är det inte som du hade gjort? Fair, vi har alla olika erfarenheter av ligor, jag har som sagt varit LM i min liga i 8 år och jag vet att denna info inte hade nått ut till alla på så kort tid. Du kanske har en annan erfarenhet. Jag köper rakt av om du tycker agerandet är fel och att alla redan hade sett det (men du kan inte med fakta påvisa att så är fallet), men då är man bara av olika åsikter, det är okej att ha olika åsikter. Men man kan inte göra sin åsikt till fakta.

Det är när lögnaren börjar påstå att det är något systematisk fult spel av mig som är ett beteende som funnits innan som jag blir irriterad, för han har inget belägg för det och vill bara smutskasta mig. Det enda som finns dokumenterat här är att jag ber LM föra över en spelare till ursprungsägaren.
SH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat