Visa ett inlägg
Gammal 2018-12-10, 15:20   #57
mequei
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Norrfjärden,Piteå
Inlägg: 398
Sharp$: 2312
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SH Visa inlägg
Om man går enligt lögnarens tänk så hade hela världen redan sett dessa inlägg för ingen har någonsin missat ett mail eller en tråd på sharps i världshistorien (lol). Ingen var ju dock emot att göra en manuell ändring, så varför skulle stämningen bli sämre pga något som alla som svarade höll med om kan man undra. Nu har det gått ganska många dagar, ingen har fortfarande något emot det så det är väl bara att fixa nu?

Sen hade man ju uppskattat om du är objektiv i ärendet att du faktiskt påpekar att jag PMade dig samma dag och bad dig skicka över spelaren. För även om jag inte bryr mig om lögnarens åsikter, så vore det trevligt om resten som läser får en uppfattning om hur det hela ligger till.
Helt riktigt. Fredag 7/12 kl 15.02 fick jag PM här på sharps där du sa att jag kunde flytta över Samuels till Dirtball.

Mitt beslut i egenskap av LM var dock redan taget, jag bad alla om att inte claima Samuels från waivern, detta meddelades både här på forumet och via e-post.

Åsikter om mitt sätt att hantera detta är välkommet, bra att diskutera ämnet om en liknande situation dyker upp.

Mequei
__________________
Forza Löven
mequei är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat