Visa ett inlägg
Gammal 2010-09-01, 09:05   #10
mazzy

mazzys avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 924

mazzys hockeyspel 13/14
Stats: 58 - 125 - 0
ROI: 96.49%
Vinstprocent: 31.69%

Standard

2010-09-03 17:30European TrophyFärjestads BK vs Oulun Kärpät +0 3 1.662

Jag fortsätter lägga mina slantar på Färjestad. Förutom att de har ett klart bättre lag tycker jag också att de tidigare resultaten i turneringen talar för det här spelet. Det jag menar är att både HV och Frölunda vann tämligen enkelt mot Kärpät (6-0 och 7-4). Dessutom har Färjestad tidigare i turneringen vunnit mot de finska lagen Jokerit och HIFK. Värt att tänka på är dock att de svenska lagen har haft hemmafördel när de spelat mot de finska. Den här matchen spelas i Österrike, precis som alla andra slutspelsmatcher i ET. Hursomhelst vinner Färjestad detta. Rak etta (-0.5) finns just nu att hämta till oddset 2.12 på Pinnacle, men jag är försiktig och lirar ML.

2010-09-03 20:45European TrophyEisbären Berlin vs TPS Turku +0 3 1.769

Kan inte påstå att jag har speciellt bra koll på dessa lag, utan jag går främst på tidigare resultat. Eisbären har fem raka segrar och har bland annat vunnit mot alla de svenska lagen i gruppen. Mycket starkt helt klart. TPS har det inte gått lika bra då de har förlorat sina två senaste matcher. Det är svårt att få fram information om skador i lagen, men av det jag läst har jag förstått att TPS är skadedrabbat och hade flera viktiga spelare borta senast mot HV. Jag skulle inte alls bli förvånad om oddset på Eisbären hinner sjunka rejält lagom till matchstart. Just nu erbjuder Bwin högst odds på rak etta, 2.30 i odds.

Senast redigerad av mazzy den 2010-09-04 klockan 12:56.
mazzy är inte uppkopplad   Ge poäng