Första avd är ju enkel och som vanligt händer inte så mycket på v86 i inledningen. Står mellan 4,5,8 men tror 4 och 5 räcker långt.
Känner väl att avd. 7 är skräll avd och kommer helgardera.
Cactus var ju vrålgrym efter galoppen sist men har inte startat på ett tag samt spår 11 och skor + galopp risk. Blir nog gardera.
4 Trix on Line borde vinna men lås på 1an känns väl rätt tryggt om det inte blir tokkörning mellan dem två och då kan vem som helst vinna (5an tredje häst). Kommer nog chansspika 9 Rigel Face. Borde vara dags nu när den är van att gå med skor och gillar distansen (trea bakom Volocity de vie sist över distansen) samt att jag gillar att Rikard N Skoglund kör. Frågetecken på formen hos Pers häst och spår 8 och skor. Kommer nog gardera SFV från spår 10 på kort distans men loppet kan bli kört till hennes favör och jag blir inte förvånad om hon vinner igen annars kan 2 silver annie vara en superskräll! (långsökt kanske men vann sist på bra tid så här års) 3,4,5,6 åker med vid gardering. Sista avd skulle kunna skrälla men jag har inte råd med massa streck så jag spikar 4 Pikachu Face. Lycka till!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten: Dahle (+5)
Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2018-12-12 klockan 08:16.
|