Citat:
Ursprungligen postat av kire1111
Låt se Speedy Foxy Vicane va väl väldigt svårfunnen spik hum. Så ja tycker dessa betaltjänster är överskattade och skulle aldrig få för mig att köpa deras tips. Kan så fint göra egna förlorarrader, inget jag behöver betala extra för..
|
Men jösses, vad absurt det här blir. JA, Speedy Foxy Vicane var ganska svårfunnen som spik. Tränaren gick ut med att det var ett preparélopp som gällde. Denna info ihop med läget (bakspår på Jägersro) på en distans hästen aldrig vunnit på tycker åtminstone jag är tillräcklig för att inte spika. Nu var hästen helt överlägsen ändå, trots att kusken körde preparé enligt instruktion. En del gick på hästen efter att hon sprang och krummade i värmningen, men Spelvärde släpper ju sina tips lite tidigare än så.
Jag brukar verkligen inte ta Spelvärde i försvar bara för sakens skull. De är ofta fel ute (som de flesta av oss...) och har ibland väldigt mystiska spikar. Men när de för en gångs skull sätter sina spikar och endast går fel i ett lopp där en nollprocentare vinner, då ska du och någon till lik förbannat ändå spy galla över dem. De är världens sämsta tippare som man aldrig någonsin ska ta rygg på, osv.
Det blir svårt att ta era övriga inlägg på allvar då. Fattar du inte det? Sluta spela eller dra ner på insatserna om ni måste vräka ur er skit på andra så fort ni spricker. (Allt blir som sagt extra absurt när ni vräker skit över folk som faktiskt är rätt ute...)