Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71
Det är väl över tid som sånt ska mätas?
Klart är iaf att det INTE är något bra val för V65 då det aldrig blir x2 utan snarare x1,5 för de flesta och för lite större system riskerar man att vinna mindre med V6 än V65. Dvs nästan bara nersida och väldigt liten uppsida.
För V64 är det nog rätt i längden att gå för V6, i alla fall när det är Jackpott. I andra omgångar handlar det om vilken typ av rader man lirar. Spelar man någorlunda favoritbetonat är det nästan alltid rätt med V6. Annars ska man nog tänka två ggr innan man gör det valet. För de flesta mår spelkassan bra av lite sidovinster alla de ggr när man inte får alla rätt.
|
Så sant, över tid har du rätt i.
Himla svårt att tänka så direkt efter man precis missat 20k bara hehe.
Men hade Fantasia Sisu hållit undan i andra så hade jag ju varit nöjd värre med V6 på kupongen.
Jaja som så många gånger förut så får man ta nya tag och lyfta blicken från den aktuella dagen.
Lyckades även dribbla bort mig själv på DD, hade med 3 överraskningar på systemet i första DD 3,10,11 men på DD tog jag bort 3an.
Vissa dagar lyckas man göra fel helt enkelt.
Spelar alltid reducerat där nyckelhästarna för det mesta är betrodda dessa blir A sedan har jag en grupp med hyfsat betrodda som jag kanske ändå tror lite mindre på samt skrällar som jag tror mycket på men som inte riktigt platsar som A dessa blir B och sen sista gruppen blir skrällar modell större som blir C. Kravet är sedan minst 4A max 2 B och max en C. Så vissa rader kan ju ge mycket och det är därför jag funderar på om det är vettigt att dra gränsen nånstans för V6.
Har senaste åren/året mest spelat på Legolas men eftersom deras pooler numera är ett skämt så har jag åter börjat rikta in mig på ATG. Man önskar ju att ATG kunde lägga ner sina jackpottregler och köra som Legolas gör.