Ämne: V64 ROMME
Visa ett inlägg
Gammal 2018-12-14, 16:47   #14
TravPeter
 
Reg.datum: aug 2015
Inlägg: 212
Sharp$: 2455
Standard

Trav är inte lätt, men efteråt så känns det ofta som man var nära att vinna då man ju har en hel drös med olika scenarion och systemkombinationer som man väljer mellan innan start. Så idag blir nog som vanligt antingen vinst eller nån liten ändring för att det skulle blivit vinst.

Första tanken var att spika Visitor men efter att jag gått igenom loppet så börjar jag vackla. visst har den fortsatt toppchans men voltstart och eventuell galopprisk oroar samtidigt så tycker jag det finns ett par intressanta på tillägg. Västerbo Grosbois med lopp i kroppen. Överraskningen efter koll i lopparkivet är ändå Latest News, 2a senast bakom Queer Fish, såg dessutom spänstig ut över upploppet, kämpade fint till seger gången innan efter att gått stora delar av loppet i dödens. Långskott delux såklart.

Första tanken var även att fälla Västerbo Highscore i sista men hittar färre motbud där än mot Visitor, dessutom andra starten efter långt uppehåll så formen bör vara framflyttad till dagens start. Skrällbud i samma lopp är Andreas Boy som jag tyckte sköt till fint på upploppet i senaste starten.
TravPeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat