Fina pengar att spela om idag men känns inte direkt som att det är någon miljonutdelning på förhand.
Många som spekulerar i förlust för Nadal, vilket helt enkelt kan kallas "att måla fan på väggen", visst kan han galoppera eller vara sjuk men finns inget varken i hans eller hans motståndares form/kapacitet som talar för förlust!
1) I första stänger jag på 5 streck efter att vi blivit bjudna på lite insiderinfo här i tråden kompletteras 2,8,9,12 med 11 Antonio Trot!
2) Har egentligen svårt att se 3 Arch Lane förlora detta men vill inte gå all-in på denna då jag även har spik på omgångens största så jag nöjer mig med utgång. Bakom känns 12 Evan Williams Sisu aningen understreckad.
4) Många som låser på 4,11 vilket inte behöver vara fel men jag tripplar systemet då jag inte vill åka på J.U´s.
5) Även här finns en stark favoritduo och visst är de också de hetaste vinstbuden, men jag vill absolut ha med Adrians 6 Waffle Cone och lyxstreckar även 10 Bikini och 7 Ile Saint Louis som jag egentligen inte tror så mkt på, men Nurmos är Nurmos.
6) 5 Martin De Bos får bli min andra utgång i detta öppna lopp då han känns som bästa hästen men inte med jättestor marginal, 10 Claude Debussy höll undan för en viss Handsome Brad för 3 starter sen och känns inte alls slagen på förhand 5%!?
7) Avslutar med en tredje utgång på 8 Hawk Cliff som verkligen tycks ha hittat formen igen, BG upp, skor inga problem och nu nedstruken ett hack, stark utgång!
V75-1: 2,8,9,11,12
V75-2: 1,3,4,6,7,10,12 - U: 3 Arch Lane
V75-3: 1 Nadal Broline
V75-4: 4,9,11
V75-5: 3,6,7,8,10
V75-6: 1,2,3,4,5,10 - U: 5 Martin De Bos
V75-7: 1,2,3,4,5,8,11,12 - U: 8 Hawk Cliff
Ramen på 84000 rader kraftigt reducerad till 1600 rader, krav 2-3 U
Sannerligen inte världens mest inspirerande system men det gäller ju att hitta 7 rätt och jag tror mig ha hittat rätt recept.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|