Visa ett inlägg
Gammal 2018-12-18, 09:14   #1
viking90
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 459
Sharp$: 17425
Standard

V65 Solvalla 18/12


Jag öppnar upp tråden så Dahle kan dela med sig av tipsen

Många väljer nog att spika i första avdelningen men inte jag,1 Canari Match har aldrig tävlat med skor i Sverige tidigare minst sagt ett frågetecken på en storfavorit.
3 Mind your Face har tagit mer parten av sina segrar med skor och senast var den ute mot Zenit Brick och On Track Piraten m.m.
5 Michelangelo Ås plockar jag med också vann fint senast, blir det nog slags stall körningen med 1 och 5?

Avd2 känns lite lurig tänkte spikat 1 Chapter N Deo men lite oklart om den håller upp ledningen så har i nuläget dubblat med 2 April Sisu.

Avd3: 3-åringslopp. Stoletheshow borde väl vara större favorit här, går den inte över 40% kanske jag spikar här annars 2-3-4-6-7-10

Avd4: Två hästarlås på 6&10 ska väl räcka långt.

Avd5: Finsk häst på besök med Kontio i sulkyn mött tuffaste tänkbara 4-åringar när den varit i Sverige tidigare. 5 Eldorado B sitter väl i ledningen?
2 Lucifer Lane i dödens?

Avd6: 8 Jamie Oliver var värdelös senast, vilat en månad nu. Innan dess mötte den OntrackPiraten på 3140m var långt efter i mål men den avslutade bra till en 7:e plats då den hade en kort galopp innan sista kurvan och låg då sist.
Pontiac SW får tillbaka Ulf i vagnen ikväll galopperade inte trött senast med Haugstad så det finns nog sparat till denna starten.
Skrällen 10 Les Vacances..
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5), Basse (+5), Dahle (+10), asgaya3141 (+5)
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat