Visa ett inlägg
Gammal 2018-12-18, 09:23   #1
mr_stylez
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

v4- Gävle 2018-12-18


Dags för en ny v4 på lunchen!

Då man kikat genom loppen lite snabbt såhär på morgonen tycker jag det ser väldigt enkelt ut (enkelt på så sätt med tydliga utgångshästar avd 1,2,3, faller dem så är det otroligt öppet bakom)

Avd 1: Här ska nr 13 Alan Wadd vara väldigt klar förstahäst enligt mig. Bakom lurar nr 2, men den har varit borta länge, kan inte hålla spets från sitt innerspår samt ska gå med skor... ingenting talar för den, förutom kapaciteten då. Bakom dessa är väl nr 5 och 14 tidigast.. men i stort sett alla kan ju vinna om Alan bränner.

Avd 2: Här är nr 9 Carbure förstahästen! Dock ska sägas att detta loppet är nog det man kan vara snabbast med att gardera, att spika hästar som galopperat senaste starten gillas inte, samt Kajans kuskform är rätt sval på slutet...
Vidöppet bakom, en eller alla för mig.

Avd 3: Lika klar förstahäst här är nr 5. Här finns inte så mycket att klaga på, ska vara kusken då men hästen går ju bra för honom, bra spår och superfin form. Kallblod är oberäkneliga dock, så bara utgångshäst för mig. Återigen en eller alla för mig.

Avd 4 : Här står 4 hästar ut väldigt tydligt.

1,6,7,11, ngn av dessa bör vinna, otroligt förvånade om det går utanför dem. Passa nr 6 som kommer med superform, och toppspurter på slutet. Bättre läge nu och 6% är alldeles för lite.


Systemen:

13
9/Alla
5/Alla
1,6,7,11


Tror inte på ngn jätteutdelning men man kan ju hoppas på ngn supersmäll i avd 2 lr 3..
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+5)
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat