Ser favoritbetonat ut. Har knappt några drag idag. Tyvärr är de i samma lopp; avd 2:
Första hästen för mig där är 2 Duke Of Mearas. Båthens hemsida: "<i>Var jättefin senast och det var roligt att han äntligen fick sätta nosen först igen. Han har egentligen gjort bra lopp varje gång men han har inte haft det rätta flytet i slutstriderna. Håller bara formen i sig så kommer det fler segrar och han ska räknas tidigt här också. Inga ändringar.</i>"
I intervjun, jag nyss hörde på ATG-live, är det nu plötsligt för bra hästar med...
Ok, har en annan skräll där och den är 5 Cast Bolt. Tas främst för att det är bästa spåret på kort. Trodde jag inte på dessa, skulle jag inte spela idag, men det blir snålt, men mer än vanligt för min del...
Har några tvåhästarslopp jag helst skulle vilja spika i:
Avd 3. Chansar bort storfavoriten pga att den varit sjuk; kolik. Vem spika, 5 eller 11? Lutar åt 5 pga bättre spår...
Avd 6. Nr 4 eller 5? Är mest inne på 4 Fairytale Sisu. Styrd av Tuomas Korvenoja. Avdelning onödigt vetande; Korvenoja betyder ordagrant översatt: Urskogens dike...
Avd 7. Nr 9 eller 10? Lutar åt 10 just nu...
Avd 8. Nr 2 eller 4? Eller ska man dessutom ta med nr 10? Två träter...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|