Visa ett inlägg
Gammal 2018-12-21, 08:41   #8
HuBBaBuBBa

HuBBaBuBBas avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Verkligen, enormt svårt ser det ut!

V75-3 är det enda som ser någorlunda enkelt ut, har svårt att se att de klår 4 Dardanos och 6 Sanda Love.

11 Rob Dyrdek i V75-7 har jag lite inside på eftersom jag är med på ett hörn där. Han kommer inte tömmas överhuvudtaget i den här starten, utan är bara där för att få hårdhet inför kommande V75-lopp. Så även om formen är mycket god ska det alltså till en överjävlig klaff för att den ska kunna vinna på lördag.

Min bästa spontanidé är 2 Dokonjo i V75-6 som jag annars ofta dissar hårt. Han har startat fyra gånger med framspår på sprint på Mantorp och har 2-1-0 på det. 12 av de 13 segrarna har tagits från framspår.

V75-4 är en av de öppna skräploppen, och jag är lite inne på att chansspika 6 Supreme Face. Örjan/Reijo, springspår och ett lopp där jag inte ser någon tokkörning i badkaret. Har fått ganska vilsamma lopp på slutet och får de maska bort ett varv så tror jag de spårar det där!
Så säger du bara om Rob Dyrdek för att du vet att han vinner och vill bli ensam på 7 rätt för tänk om det blir maxklaff då vinner han ju
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat