Citat:
Ursprungligen postat av Stekel
Verkligen, enormt svårt ser det ut!
V75-3 är det enda som ser någorlunda enkelt ut, har svårt att se att de klår 4 Dardanos och 6 Sanda Love.
11 Rob Dyrdek i V75-7 har jag lite inside på eftersom jag är med på ett hörn där. Han kommer inte tömmas överhuvudtaget i den här starten, utan är bara där för att få hårdhet inför kommande V75-lopp. Så även om formen är mycket god ska det alltså till en överjävlig klaff för att den ska kunna vinna på lördag.
Min bästa spontanidé är 2 Dokonjo i V75-6 som jag annars ofta dissar hårt. Han har startat fyra gånger med framspår på sprint på Mantorp och har 2-1-0 på det. 12 av de 13 segrarna har tagits från framspår.
V75-4 är en av de öppna skräploppen, och jag är lite inne på att chansspika 6 Supreme Face. Örjan/Reijo, springspår och ett lopp där jag inte ser någon tokkörning i badkaret. Har fått ganska vilsamma lopp på slutet och får de maska bort ett varv så tror jag de spårar det där!
|
Så säger du bara om Rob Dyrdek för att du vet att han vinner och vill bli ensam på 7 rätt för tänk om det blir maxklaff då vinner han ju