Visa ett inlägg
Gammal 2018-12-21, 09:15   #1
viking90
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 459
Sharp$: 17425
Standard

V64 Axevalla 21/12


Det närmar sig banne me jul med stormsteg nu, hade suttit fint med lite extra julpengar då ju!

Avd1: Felix V.M tippas av många "experter" den är snabb ut och mött en del tuffa hästar så första häst är nog motiverat.
Bålsta Palema är en bra häst som ska kunna utmana här på landets längsta upplopp...Linus Wibb, Sheriffen, Montana Crown åker med också.
Glöm inte Amphibian Madness som är i Tommy Karlstedt stalls om hittar en riktigt fin form sen de flyttade till Dunevad i Marks Kommun nästgårds till Robert Berghs stall.

Avd2: 10 Kom Leia hoppas jag kan utnyttja upploppet och plocka ner alla.

Avd3: Kan Sanna Hall vinna igen som Klanke(?) varnade för härom veckan och vann till låga % på V64. MT Laroche är bra men hur är kusken Mr .Lichtenwörther? Streck favoriterna ska givetvis inte nonchaleras.

Avd4: Ojojoj en storfavorit på 70%, den köper jag inte.
Arbiggan felfri blir en tuffutmanare, streckar på men en del till.

Avd5: Inne på att spika mig ur detta lopp men just nu favorit Elway Am, vunnit på den låga distansen förr även med skor. JJ är en tuff bra häst men tycker den har lite svårt att sticka nosen först men säkerligen med där framme.
8 Seal Kronos är bra med men 1 års upphåll gör att jag lämnar den utanför då tränaren också nämner att den bör ha nåt lopp i kroppen även om den känts bra i träningen.

AVd6: Tommy Karlstedt igen med en formhäst, den ska med.
Jepson ska givetvis med då han är överlägset bäste kusken på Axelvalla ikväll.
Kim Eriksson uppsittning är intressant också.

Senast redigerad av viking90 den 2018-12-21 klockan 13:37.
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat