Visa ett inlägg
Gammal 2018-12-21, 09:31   #2
mr_stylez
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 678
Sharp$: 5208
Standard

Håller med dig Viking90 om nr 5 avd 3, kan vara kul spik för den vågade! Samt Diadem Viking som bör vinna! =)


Lite tankarfrån mig till dagens roliga v65omgång :

Avd 1 : Här har jag utgång på nr 10, superform och mer travsäker än nr 9 (Spelar av princip aldrig hästar som ofta galloperar som utgångar) Bakom tror jag det räcker med nämnde nr 9 samt hästarna från de bästa spåren i mitt tycke i spårtrappa : 7,8,13 som alla kommer med hyfsad form. (Edit : tar även med 15 som Svante Båth varnar för till låg procent).

Avd 2: Alltid farligt att ta bort spår 1 i voltlopp, men tycker den är otroligt överspelad. Jorma i volt med.. nja...
Här har jag streckat 3,5,6,7,12 och hoppas få in vinnaren på dem..men helgardering här för den som har råd rekomenderas verkligen.

Avd 3: Här är det nytt 5hästarslås för mig : 4,5 (spårgynnade) 9 (superform men skor på, tas ändå med) samt otroligtlågt streckade 10och 12.
Ratar som synes favoriten helt som är obegripligt högt streckad... skor på, dåligt läge, 5an lär köras i spets denna gången.. allt talar för dödens alternativt backa sist för storfavoriten, så den ska bara jobbas bort.

Avd 4: Utgång nr 4 som jag tror har bra vinstchans! Har dock lärt mig genom åren att aldrig, aldrig lita på kallbod i låg klass, dessutom dubbla volter.. de kan alla hoppa precis när som helst... så jag täcker upp bakom med 3, 9, 10,15 och tycker mig ha fått med de som kan vinna om nr 4 hoppar.

Avd 5: Oj vad formlösa hästar i detta loppet.... 12,13,15 är de bästa hästarna.. av dem är nr 13 bäst och har dessutom inte så lång vila som de andra 2.. var dålig sist men bra hela tiden innan Bör städa av detta gänget. Om jag inte hör ngn sensationellt om de andra båda hästarna så känns det som spik på nr 13 här för mig. Men loppet är onekligen heltäckt på alla tre...

Avd 6: Klar förstahäst sett till hur denär streckad är nr 10 Captain Sisu här. Riktigt bra form, stark, van att gå med skor och under9%.. Blir troligen chansspik på v65 av kostnadsskäl för mig här.

På v4an tar jag med 3,11,12 bakom som alla är duktiga samt skrällarna nr 7 (kan spurta grymt bra ibland då man minst anar det, går bra efter uppehåll) samt nr 4 som körts otroligt defensivt hela tiden av fegkuskarna witasp och Troels... Får hoppas dagens kusk vågar lite mer, då kan den sitta där.

Lycka till idag alla =)
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+5), Spiritus (+2), viking90 (+5), Ceezy (+5)

Senast redigerad av mr_stylez den 2018-12-21 klockan 09:40.
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat