Visa ett inlägg
Gammal 2010-09-02, 12:05   #28
NachosBinLaden

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 71
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av pankbank Visa inlägg
det är nog norskarna vana vid . men högt överodds tycker jag.

samma med färöarna-serbien 2. hk -2-0 odds 2.20. visst,färöarna kan spela oavgjort mot luxemburg. och kan förlora med 1 mål mot andra. . fanns även att serbien gör fler än 2.5 mål för 2.00 odds, bättre tagit det kanske.

annars är oddsen att serbien vinner båda halvlekar till 1.90 .

så 2.20 är ju överodds . det är ju klasssklinad.

färöarnas folkmängd är ca 50 000 . det är ju som att uddevalla allstars skulle spela jag kan helt enkelt inte motstå
Färingarna kanske bara är 50 000 men de 11 som spelar i landslaget vet hur de ska försvara sig hemma i Torshavn. I senaste kvalet till VM så var det endast i en av fem hemmamatcher man släppte in fler än ett mål. Österrike(1-1), Litauen(2-1), Frankrike(0-1) och Rumänien(0-1) lyckade bara näta en gång under 90 minuter. Det enda laget som lyckade få in mer än en boll var just Serbien som vann med 2-0. Serberna vann även hemma med "bara" 2-0. Färöarna har redan tjuvstartat kvalet till EM med att förlora borta mot Estland med 1-2 efter att släppt in två mål på övertid.
Serbien är ju klassen bättre än Färöarna inget snack om det och kan naturligtvis göra tre mål på dem men jag tycker nog oddsen är alldeles för låga med tanke på Färöarnas hemmafacit.

Vill man titta på lilleputtländer som lär få öva en del på att göra avspark så skulle jag hellre rekommendera Liectenstein och San Marino som drabbar samman med Vm finalisterna Spanien respektive Holland. Att Holland ska göra 3 eller fler mål i andra halvlek på San Marino ger ex. 2.40 på Bwin.
NachosBinLaden är inte uppkopplad   Ge poäng