Visa ett inlägg
Gammal 2018-12-23, 19:19   #98
olle

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61666
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Obegripligt! Du och många andra insinuerar att jag skulle vara någon desperat speltorsk!?

Helt seriöst! Jag har dragit ner mitt travspelande till 10% av vad jag brukar omsätta! Jag lirar andra spel och gör det med framgång! Det enda jag KAN göra är att protestera online! Helt övertygad om att styrande ser/läser vad som skrivs men journalister/aktiva/styrande är så jävla bakbundna att i princip NOLL görs/hörs!

Här på Sharps trodde jag vi var spelare! Jag trodde vi kunde göra våran röst hörda men icke!

Här står speltorskar snällt i kön till kassan och om det inte går att logga in till atg.se så finns det andra lir, i värsta fall jack vegas automaten runt hörnet....

BEDRÖVLIGT!!!
Hade atg haft konkurrens om travspelarna hade allt teknikstrul varit förödande. Nu påverkar det bara dagens omsättning negativt. På juldagen har spelarna glömt det igen när dom loggar in för att spela V75 till Umåker, för det finns ju ingen annan travsida som erbjuder poolspel med stora pengar att spela om. Tyvärr. På televerkets tid fanns det ju inte möjlighet att byta telefonoperatör men hade Telias telefoni och bredband funkat lika uselt tekniskt som atg.se så hade teliakunderna flytt till anda bolag.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ostkaka (+100)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat