Visa ett inlägg
Gammal 2018-12-23, 20:08   #143
dirteeh

dirteehs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 216
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Jag mår prima! Jag står på barrikaderna mot Amatörland men under tiden har jag producerat över 6000 inlägg här varav många är mina tankar och ideer inför tävlingar. Ibland har jag till och med fått någon att vinna en slant pga mina tips! Ibland spyr jag galla över lallare som leker med spelarnas pengar som om det vore bygdetrav och nu är jag VANSINNIG på ATGs nonchalans mot oss spelare! Du har varit medlem här i åtta år och producerat under 400 inlägg men är av någon anledning EXTEMT intresserad av att få mig blockerad och avstängd. Det är inte första gången du är i mitt ansikte av överdrivna skäl! Vem fan är du? Skarplöth? Laxdasen? Laxdasens bästa vän? Du är för fan ONORMALT engagerad i karaktären "doob" för det är vad jag är! En jävla karaktär på internet - inte någon privatperson du tror jag är!

Så i sedvanlig "doob-anda" ber jag dig ödmjukast dra åt helvete din obetydliga parasit! Googla parasit för säkerhets skull!
Gotland jag är lite nyfiken på varför du tar bort mina inlägg men du varnar inte ens denna killen?
dirteeh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat