9 Sir QC va ju mycket snack om sist men galoppera. Tror att det kan bli lite körning här mellan Disco och Erik som kan öppna riktigt snabbt och då lär Örjan få den perfekta resan. Sen har jag lite svårt för Sir QC men man vet aldrig. Kanske ett tvilling spel på han iallafall? Är det någon som vet om han kan öppna något och följa rygg på Disco?
Sen vill jag bara säga att jag tror inte dem senaste loppen har större betydelse för vad som händer i finalerna. Som Disco sist som självklart inte ville dödas från bakspår på kort inför en kommande final. Samma med Ready Ribb som va mega favorit sist men galoppera av någon konstig anledning. Förvånade mig inte med tanke på att den stod i typ 1,5 ggr degen. Samma där med final i sikte. Sir QC gillar jag inte men en dag smäller det och då står man där och borde trott på sitt loppscenario. Sen kanske luckan aldrig kommer för att Disco dör i sista sväng och Speedy kommer längst ut i banan och speedar ner alla... Vem vet? Skulle Erik kunna snuva Disco på ledningen tro?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2018-12-26 klockan 11:15.
|