Visa ett inlägg
Gammal 2018-12-28, 12:12   #18
kire1111

Reg.datum: maj 2017
Sharp$: 4403
Standard

Lite tankar, har dock noll form just nu. Så kanske kan ha som mall hur man inte ska spela förmodligen..

Avd 1 Kommer tips:1an i samma slag som sist o springer en 11-tid igen,kan de andra hälsa hem. 1 får tipset sen 5 bakom. Ska 7 vinna från dödens,hum. Kolgjin har toppform!
Avd 2 Svårt att se någon dyrka upp mitt lås, framför allt inte en treåring el ston. 3-6 lås
Avd 3 Bästa hästen från varsin volt, va inte speciellt svårt att lösa detta lopp. 3-15
Avd 4 Target Kronos i all ära, men lite väl många? för att bara spika. Är det bara jag som kommer bla ta med Robert Bergs på fina 6 % ? el 6 som kom som ett skott sist.
Avd 5 DUGLAS vinner väl, men står lite taskigt inne på stålar o ändå låg klass. Deo känns som en vinnare på bakspår samt 2 kan glida undan likt en hal ål. Men chansspika Deo låter det.
Avd 6 Öppet lopp bäst att strecka på 1 5 2 6 3 kanske räcker här. 2 bäst o vinner felfri men 50/50 galopp, spel det spelet den som har nerver av stål..
Avd 7 GIGGS BOKO verkar trivas på banan samt med kusk. Se om jag vågar spika. Se värmning först.
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat