Citat:
Ursprungligen postat av Rob
Jag tänker nästa steg i guld...
Piraten har knappast 96% vinstchans vid väldigt, väldigt sen strykning av Proppen. Så var noga med egna reserver här kamrater
|
Bra kommentar! Brukar inte vara så noga med reserverna, men det har ju hänt förr att Redén strukit sina ögonstenar sent så det ska man nog faktiskt se upp med.
Citat:
Ursprungligen postat av viking90
Hem till Sverige igen!
Har ni några härliga drag att bjussa på?
Finns några här i tråden redan men visst finns det fler ideér bland medlemmarna?
Vad tror ni om Sete, Obelix Shift & Pikachu Face i avd 5?
Det två sistnämnde är inte gynnade av spåren 7&8 men de är snabba ut så kan få en bra position trots allt och är spelade till 13 respektive 3 % just nu.
Avd 6 10 Celinn Palema vann till härliga 108 i odds näst senast och visade i senaste loppet att den inte bara var en slump då den spurtade starkt till 2:a plats mot tuffare motstånd än det stött på tidigare.
|
Sete i första hand och möjligen Obelix, men Pikachu har jag dömt ut från det där läget. Det är för många snabba invändigt och laddar han kommer det bli vingel. Och backar han kan han nog inte vinna heller. Innerst inne tror jag väl på vingel på Obelix också, men det finns en möjlighet att Edelsa överflyglar alla och släpper till honom. Kommer han dit och går som senast lär ingen kunna klå honom!
Celinn har ju varit tokbra det senaste och speciellt i förra starten där jag trodde hon skulle vara chanslös som stenhårt uppanmäld. Blir nog hyggligt påpassad ändå men inte så mycket att den blir överstreckad.