Visa ett inlägg
Gammal 2018-12-31, 11:46   #75
Shooter

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39581
Standard

Multijackpot och det är bara sju rätt som gäller. Tror inte det kommer att skrälla särskilt mycket, men sjuan blir säkert överbetald som vanligt när det är jackpot. Första loppet ser ut att vara utskrivet åt Åke, men jag är ändå inte övertygad om att hästen håller undan för tilläggspållarna. Fyra streck i andra räcker. Archangel Am och Emmett Brown behöver loppet. I tredje loppet, som på förhand ser väldigt öppet ut, så gör jag mitt drag och nöjer mig med två streck: Seal Kronos (bästa hästen, men bara ett lopp i kroppen efter 1 års frånvaro) och Dooley's U.N.G. (Ser jag gärna i ledningen). I fjärde så finns två hästar som utmärker sig, så antingen tar man ytterligare ett par streck eller så väljer man att spika. Jag spikar Kapten Kidd och hoppas att Peter kör fram och övertag ledningen. En handfull hästar i femte och man bör klara sig vidare till ytterligare en P.U.-spik i form av Stonewashd Diamant. Jag litar på hästens hårdhet och kör matematiskt idag. Annars kan man ju lägga på två streck och reducera. I sista loppet tycker jag att de fyra mest streckade ska göra upp samt spetshästen Gianluca Boko.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat