Visa ett inlägg
Gammal 2019-01-01, 19:21   #5
viking90

Reg.datum: jul 2018
Sharp$: 18420
Standard

Iago Zon är i avd 1 är ju väldigt ojämn har den en bra dag så kan den vara riktigt bra, inne på att låsa på den och favoriten Dizzy River.
Får lyssna av lite vad Lövgren säger om han tänker köra i ledningen eller inte.

Dardanos favorit i avd 2 lär sitta i ledningen men jag tycker det finns en del kluriga motbud som däremot har lite sämre utgångslägen.
8 All Star är alltid bra och får oftast "för lite" streck på sig kan det bero på kusken?
11 Thelma de Glatigne avslutade riktigt fint senast alltid haft den som en typiskt spetshäst men den visade senast att den går bra bakifrån med om den får spara speed till slut.

Avd3: Litet fält på 8 hästar här, ganska jämna hästar med kan jag tycka.
Nederländare brukar gå bra på Jägersro men just 8 Ganto har inte levererat jätte bra varje gång i Sverige, oplacerade de tre senaste gångerna.
Helgardering känns nära om man har råd. Fiore/Dahlén på ynka 4% just nu.

Avd4: Här tror jag det enbart handlar om de tre hästarna på tillägg.
Fame Boko är väl den första man streckar av trion, Beatiful Bacardi hur klarar den av voltstart?

Avd5: Här har jag bra feeling för Quite a Quality ska bli spännande och höra vad Lugauer säger om den? Chansspik kanske rent av om Lugauer är nöjd med den, visade upp fin form på lunchen idag.

Avd6: Ganska öppet lopp då jag tycker favoriten Pinewood Man är överstreckad de är annat att komma ner och möte hästarna på Solvalla än uppe i norr.
Just nu har jag ett fräckt lås här på 6 U.Bergs Svante med Emilia Leo och 8 Colonello som kom 2:a senast trots galopp. Galopprisk på 10 Real Masterpiece.

Avd7: Kan bli en andra spik på Lugauer här med Harran Boko som lär ta sig till ledningen om man vill frågan är hur hästen hanterar det blir den för het?
Håller den sig kylig tror jag den vinner.

Avd8: Öppen avslutning jag tror på skräll, favorit är från bakspår.
8 Lura och 9 Kavata Käll tror jag mycket på, Lura blev knappt slagen av Celinn Palema när den skrällde till 108 gånger pengarna för någon vecka sedan.

Tycker ni mina tankar låter vettiga så köp gärna en andel via Sharps ombudssida.
https://tillsammans.atg.se/inbjudan/9PU4-CTXD-71499
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Bowery (+5), Basse (+5), NORTHLAD (+5), eveton (+5)
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat