Visa ett inlägg
Gammal 2010-09-03, 12:35   #56
RobinD
Moderator

RobinDs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av chanix Visa inlägg
Hoppas du har kolla på att Robben inte spelar heller, men det antar jag såklart att du har.. Tror det kan bli svårt att hitta så många mål utan både Robben och Van Persie faktiskt. Just my 2 cents.

EDIT

Det där lät lite negativt, inte så menat utan snarare bara en safe åtgärd på att du visste att Robben också saknas.. Själv spelar jag också något hcp-spel på Holland, har dock inte bestämt mig riktigt vad än.
Japp jag har koll på det, truppens er ut såhär:

Full Squad:

Goalkeepers: Maarten Stekelenburg (Ajax), Piet Velthuizen (Hercules)

Defenders: Khalid Boulahrouz (Stuttgart), Erik Pieters (PSV), Vurnon Anita (Ajax), John Heitinga (Everton), Joris Mathijsen (Hamburger SV), Gregory van der Wiel (Ajax), Ron Vlaar (Feyenoord)

Midfielders: Ibrahim Afellay (PSV), Mark van Bommel (Bayern Munich), Nigel de Jong (Manchester City), Theo Janssen (Twente), Hedwiges Maduro (Valencia), Wesley Sneijder (Inter), Rafael van der Vaart (Real Madrid), Demy de Zeeuw (Ajax)

Attackers: Eljero Elia (Hamburger SV), Klaas-Jan Huntelaar (Milan), Ruud van Nistelrooy (Hamburg), Dirk Kuyt (Liverpool), Jeremain Lens (PSV)

Så tyvärr är inte Van Wolfswinkel med som jag skrev i mitt inlägg, det var mer en önskning från min sida då jag tycker att han känns spännande.

De har bestämt sig för att kalla upp Ruud igen för första gånger på 2 år eller vad det är och det kan bli väl så bra. Vill Holland göra mål ikväll så ska det bli 5-6 stycker utan besvär.

Detta var som sagt ingen rek, mest ett bett som jag tog pga stats och magkänsla.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng