Visa ett inlägg
Gammal 2019-01-01, 23:16   #33
Strappa71

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1290
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Jojo, men vem satsar tid som det tar att lägga ner sig på att studera inför en omgång som har möjligheten att rendera i vinst? Jag skulle ALDRIG ge andra chansen att vinna utan att själv få chansen till detta.

Vad är det jag inte förstår? Handlar ju också om att man vill säkerställa att den som gjort systemet inte bara slänger in något utan tanke! Kankse jag missförstår er?

Jag håller med dig. Att få chansen att spela ett större system än man själv annars skulle ha bankroll att spela är belöning nog anser jag. Det där med betalt för nedlagd tid som spelläggare tycker jag är fruktansvärt överdrivet. Det är givetvis upp till var och en att avgöra.

2% gör naturligtvis bara en femtedel så stor skada för chansen att verkligen vinna som 10% gör. Det är inget som redovisas, men jag tror det är ruggigt nära omöjlighetens gräns att någon plussar över tid med det spelavdrag som 10%+ i ombudsavgift utgör. Som grupp vinner de en hel del. Men det är brutalt högt spelavdrag som inte ska vara möjligt att slå.

Mitt förra svar var tänkbara anledningar till att någon är spelläggare utan att själv ha någon andel i systemet.