Visa ett inlägg
Gammal 2019-01-02, 15:41   #22
eveton

evetons avatar

Reg.datum: jul 2014
Sharp$: 4509
Standard

Avd 1

Inleder med spik på 3 Dizzy River som bör vara minst beroende av löpningsförlopp.
Intressant bakom är 2 Sheriffen som sett fin ut i enklare gäng.

Avd 2

Var till en början inne på att spika 9 Eelis, men har svårt att se den vinna mot
en felfri 3 Dardanos från spets. Westholms hästar gick dock sämre igår, var väl
bara Hossianna Boko som var godkänd, vilket gör att jag spelar utgång och tar med
alla utom 1,4,5,10.

Avd 3

Här gör 4 Kendra Silvio och 8 Gento upp om första strecket. Avsaknaden av lopp gör
att mitt andra singelstreck landar på Uhrbergs träning som fick ett tungt lopp i
sin senaste start där hon drog fram vinnaren i andraspår. Kan nå spets och blir
svårslagen därifrån.

Avd 4

10 Fame Boko och 13 Beautiful Bacardi är ett tänkbart lås.
Tar med ytterligare 2 hästar. 1 Isola Sund med duktiga Emilia som är garanterad en fin
resa och 2 Elektra, som jag inte blir riktigt klok på. Har i minnet hur hon växlade tempo
från 3:e ytter på Romme i höstas och gick ifrån med många längder vann säkert i avstannande
stil. Trillar polletten hela vägen ner, då vill jag vara med till 3 %.

Avd 5

Streckar 6,8,9 och håller en extra tumme för 8 Nelli Madame som gått godkänt bakom
betydligt bättre hästar än detta. Kan öppna skapligt och hamna bra på det trots spår 8.

Avd 6

Här tror jag stenhårt på att Emilia hittar till spets med 6 U.Bergs Svante och i den
positionen är det en mycket bra chans. Spik!

Avd 7

Spelar min andra utgång på 4 Darling Harbour. Bakom den 3,8,6 och 2

Avd 8

Även här blir det utgång 10 Bella M.J. Tar med några till och varnar lite för 12 Ithaki Boko
med Mika Forss!

Krav på minst 1 u-häst och visst utrymme för fler streck .
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+5)
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat