Visa ett inlägg
Gammal 2019-01-02, 18:39   #40
legolasse

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 3015
Standard

Stefan "Kungen" Hultman är tillbaka i lajven. Härligt!!!

Bästa spiken kommer direkt tror han i form av 67 procentaren 3 Dizzy River. Visst har han chans men i min bok är det absolut ingen spik då alldeles för stor favorit. 1 och 5 givna och kanske 4 och 6 kommer med på min bong.

En favvohäst gör också comeback: Gento gillar jag skarpt men det aviseras snällt upplägg och trots ganska lite spelad inget rolig att gå på.

Lite info:

All Star! Tränaren optimist och hästen duger gott mot dessa.

Floalts Cessna. Står sig bra i sällskapet, bra spår och kusk dessutom.

Victory Lee. Såg fin ut senast och var inte helt tom imål. Ludde kör offensivt nu?

Luksom. Bra spår och kusken lite smygoptimist. Kan leda hela vägen.

Alonso Ceasar kan vara en spik. Utländska hästar alltid undervärderade har dunderform.

Harran Boko har tveksam skalle och tror den viker ner sig från spets om han inte får bestämma allt för mycket.

Youngblood Pellini har jag en liten del i men hästen går allra bäst bf och formen är dessutom ett frågetecken.

S.G Maleficent borde vinna, kusken emot. Varit ute mot årgångstopparna i Breeders Crown. Visade toppform senast och enligt mig såg han helt okörd ut över mållinjen. Vid normalt lopp är detta vinnaren, men som sagt Haugstad kan lika gärna lägga sig i vinnarhålet bakom Örjan och alla i stallet är nöjda (förutom vi spelare då).
legolasse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat