Visa ett inlägg
Gammal 2019-01-02, 19:15   #45
Basse

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 30288
Standard

Min syn på favoriterna och mina drag

Avd 1

Favoriten: 3 Dizzy River 68% känns som klart bästa spiken i dag, motiverad favorit

Outsider: 5 Wingate CH om man når ledning - 7 % är i underkant på den

Avd2

Favoriten: 3 Dardanos 37% - känns smått överspelad, tuffare emot idag men räknas såklart på trolig ledarchans.

Outsider: 7 Earl Variera 7% både Örjan och Tarzan vinner när man minst vill det. Nu åker det helstängda huvudaget på och det brukar betyda att Tarzan vill gå för vinst.

8 All star 6% - är en ständig outsider som jag jagat ett tag. Norman har en kuslig förmåga att komma snett på det i loppen,, från spår 8 skall man ha tur för att hamna bra på det.
Men Om slumpen skulle lösa det åt Norman (han fixar inte att ge sig själv bra chans) så är hästen bra nog att spurta hem loppet!

Avd 3

Favorit: Devs Daffodil 22% tveksamt om man kan ta ledningen - det gör väl 4?

Outsider: 6 the Real Star 6% och 3 Tim Frontline 3% är bägge väldigt kapabla

Avd 4

Favorit: 10 Fame Boko 35% gör det bra hela tiden och är värd en fullträff- rätt favorit

Outsider: 1 Isola Sund 7%Var tvåa i V75 loppet på Mantorp som Rory Poly Vann. Fick en smygare på innerspår och avslutade piggt. Läge för en fin resa igen. Form finns och Emilia Leo kör i medvind just nu.

Avd 5

Favorit: 6 Digital Data 46k% verkar bli dagens skrik. Börjar bli överspelad .
Imponerade sist men i ett lopp för hästar med max 60 K. Dagens motståndare har tjänat det dubbla.

Outsider: 3 Allyhills Vici snackas det om Jänkarbike FFG på. Då är 9% ett fynd
9 Quite a Quality mötte näst sist Martin de Bos och Spickleback Face! Har vilat i 2 månader men Lugauer brukar väl ha påställt direkt. 5%

Avd 6

Favorit: 10 Real Masterpiece 30% ok favorit. Är bäst i loppet men läget är inte det bästa

Outsider: 7 Luksom slänger man op Helstängt Huvudlag! Och man är optimistiska från stallet % är taget

Avd7

Favorit: 7 Harran Boko 48% - jättekapabel strulputte som det lät strular för- överspelad.

Outsider: 6 Thriller N.P. Var hur bra som helst i Sverigedebuten. Dahlens stall har väl konstant toppform på stallet. Hästen borde normalt vara ännu bättre nu med lopp i kroppen. 9 % är ett fynd.

Avd 8

Favorit: 10 Bella M.J 35% är befogad favorit. Känns som kapablaste hästen i loppet.

Outsider: 6 Min Vilja 8% Gillar verkligen vad jag sett av henne i arkivet. startsnabb och biter ifrån sig bra från ledningen. Jag tror Rickard Skoglund tar ledningen och därifrån skall den slås.

Lycka till!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dahle (+8), eveton (+5), Henkezan (+5), legolasse (+5), viking90 (+5), asgaya3141 (+5), Spiritus (+5)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat