Visa ett inlägg
Gammal 2019-01-11, 00:23   #20
Burre
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 57
Sharp$: 471
Standard

Fick ingen bonus när jag gjorde insättningen på 100 kr och någon dag efter jag chattade med dem (där de sa att det skulle ordnas inom 72 timmar) så kom detta mail:

"Hej xx,

Det här är driftteamet på 888.se och vi kontaktar dig gällande ditt konto med användarnamn xx.

På grund av spelrestriktioner på ditt konto är du inte längre berättigad att delta i några 888.se-kampanjer.

Det här är ett affärsbeslut och det kommer inte att ändras.

Alla kvalificerade insatser i samband med pågående kampanjer innan denna korrespondens kommer att genomföras, men gratisspel eller bonusar kommer inte att krediteras automatiskt. Du måste kontakta [email protected] för att krediteras med utestående gratisspel och/eller bonusbelöningar. För att undvika framtida besvikelser, ber vi dig att inte försöka delta i 888.se-kampanjer. Vi ber om ursäkt för eventuella olägenheter.

Vänliga hälsningar,
driftteamet
[email protected] "

Känns rätt löjligt att de inte ens tänker ge bonusen. Snacka om att saker och ting bara blir sämre och otydligare med nya licensen.
Burre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat