Finska kollen V65 avd 3
4 M.T. Miss Molly, lopp 3, V65-3, V4-1: - Vi har kunnat träna som planerat över vinter och börjar nu tävla. Jag har kört bara en gång på banan och hästen är inte än på topp eller kan vara ringrostig än. Vi söker startrytm än. Hästen har varit travsäker och kan öppna bra men jag hoppas på ryggresan och blir nöjd om hon tar fjärde – femte plats. Inga ändringar.
9 Sannu Mustang, lopp 3, V65-3, V4-1: - Hästen började karriären fint men har varit dåligare efter det. Vi har skötat henne och ändrat träningsmetoder och hon har varit bättre på senaste tiden fastän hon har fått snälla resor och har haft också otur. Senast hon galopperade utan anledning i sista sväng från ledningen och har varit apatisk efter starten. Jag kör på torsdagen och om allt är okej kommer vi belåten till start och då har jag goda förväntningar. Inga ändringar.
12 Jewel Zon, lopp 3, V65-3, V4-1: - Hästen har varit besvärad på framknän. Hon besökte i kliniken, blev behandlats och känns nu bra här hemma. Hon tävlar första gången på isbanan och det är ett litet frågetecken. Hon har bra startspår, öppnar snabbt och kan normalt sluta högt upp. Hon kan göra egen lopp men jag hoppas på att hon skulle få nu resa i ledningen eller i rygg. Inga ändringar i utrustningar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av Basse den 2019-01-11 klockan 10:10.
|