Citat:
Ursprungligen postat av Basse
Finska kollen V65 avd 6
11 Little Easy, lopp 6, V65-6, V4-4: - En ny bekantskap här och den här är första start hos oss. Han var okej senast i Uleåborg när jag körde men har nu dåligt läge och det blir inte lätt att lyckas fastän han är snabb ut i början och har tränat bra. Isbanan och broddar passar bra och hästen har kapacitet som räcker. Annars samma utrustningar som tidigare men nu sätter jag ”can´t see back” utsidan för första gången.
6 Bakels Birdland, lopp 6, V65-6, V4-4: - Hästen kom senast tillbaka efter längre frånvaro och satt fast till slut. Han är en bra häst och nu frisk och då är han alltid farlig. Han är snabb i början och jag kör nu modigare framåt. Hästen är inte kräsen av resan och går säkert framåt med senaste genomköraren i sig. Jag har goda förväntningar på förhand.
4 Smooth Crimina, lopp 6, V65-6, V4-4: - Den här litar jag på, hästen har hittat fin form, har varit bra och är en bra vinterhäst. Han är mångsidig: kan öppna fort och har vunnit från rygg och från ledningen. Dödens försöker jag undvika fastän han travade sista varvet där i Ylivieska och vann ändå. Inga ändringar.
|
Glöm inte Cash'Em som gick som ett jehu efter avvaktande resa i söndags
Edit, läste visst lite snabbt

ser nu att du bara har finska hästarna