Visa ett inlägg
Gammal 2019-01-12, 06:37   #62
viking90
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17411
Standard

[QUOTE=Dahle;602095]
Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
2 Arapaho Ghostdance blir min chansspik. Ska Adrian vinna imorgon så är det nog med denna. Fick ett lopp i kroppen senast på v7. Hade spår 8 då och dundrade till ledningen om jag inte minns fel. Startsnabb, bra spår, bra tid, hemmabana, lopp i kroppen. Måste chansa lite när man kör små system.

Arapaho Ghostdance är inte så snabb ut, ialla fall det jag sett i lopparkivet. Loppet du pratar om hamna han ute i spåren från åttonde men kördes fram och pappa Ludde släppte välvilligt den till spets. Låg på väldigt mycket hela loppet och blev stum till slut. Sluta sjua och såg trött ut i mål. Kan vara så att lopp i kroppen gör sitt men jag är tveksam.
Tootsie B är snabb, men enda sto i loppet och jag misstänker att man släpper. Den som är näst snabbast tycker jag är Copitex, som förstärks med OJA i sulkyn och får biké på idag igen. Leder länge, kanske hela loppet. Om det skulle bli utdragen körning om spets då profiterar Johan på det med Callypygian.
Så för mig blir det ett assa säkert lås i 3 och 5. Spets hästen + bästa hästen
Just de loppet med Arapaho Ghostdance när den kördes till ledningen berodde tydligen på att huvudlaget den kördes med alt ruckhuvan "ramla' ner vid starten så hästen blev alldeles för het därav kördes den fram till ledningen. Svårt att värdera just de loppet då.

Liten varning på att Ferrari Silas var före Callypigyan i mål senast, snabb ut och kusk förstärkt nu. En riktig smällkaramell på under 2%.
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat