Visa ett inlägg
Gammal 2019-01-12, 09:46   #65
Misär
 
Misärs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 358
Sharp$: 5614

Winter - VS
Stats: 73 - 53 - 7
ROI: 116.79%
Vinstprocent: 57.94%

Standard

Spikarna

Sevilla - Det finns möjlighet till ett lopp i spets, vilket skulle höja vinstchanserna väldigt mycket. Fint intryck senast, låter uppåt i intervjuerna. Farligaste konkurrenterna, med dokumenterad fin form nr. 14 & 13 kommer från bakspår, rankar dessutom Löfgren som en bättre kusk än Ebbinge/Jeppson och jag tycker Sevilla drar pluspoängen nästan i varje kategori.

Västerbo Exact - Det kommer gasas från början i detta lopp. Mitt tips lutar sig mot att Västerbo Exact sitter i ledningen till slut och därifrån har hästen fin statistik. Fint intryck senast, formen tidsmässigt verkar sitta där och det låter från intervjuer som om hästen kommer väl laddad och ordningställd. Till 15% är det en spik med värde i sig.

Skrällarna

Radwinski - Se mitt tidigare inlägg.

Vis Dell Olmo - Gav ett fint intryck i förra starten och vad det verkar ska hästen vara ännu mer vässad inför dagen. Klarar av att öppna snabbt och från intervjuer låter det som om man vill testa i ledning. Klart intressant! Oavsett ledning eller inte bör hästen få en fin position i loppet och klarar att gå bakifrån också. Fint värde till 5%!
Misär är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat