Visa ett inlägg
Gammal 2019-01-12, 19:06   #254
olle
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 143
Sharp$: 56998
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Nu gör jag en "Olle" och tar en paus till April, inte för att det gått dåligt idag(3000 plus), utan för att det helt enkelt är alldeles för chansartat mellan nov o mars. För er som fortsätter så önskar jag er "Lycka tilll" och var varsamma med era spel....
Inte bara det. Det är ju också oerhört stor skillnad på kvaliten på loppen. Från april slickar man sig om munnen flera gånger i veckan när man smyger fram anmälningslistorna på svensk travsport. Nu är det ju sannerligen inte så. Sport och spel hänger ihop för min del.

Jag gjorde ett undantag förra vintern pga att legolas bet då varje dag hade saftigt dopade pooler som innebar återbetalning på över 100 procent av omsättningen. Då kan man mer köpa att slumpfaktorn är större och att det genomgående är lopp av låg kvalitet. Inte för att det var lika kul som att läsa på under sommaren men det var alldeles för lätt att vinna pengar för att låta bli.

Tycker det är rätt skönt med ett uppehåll på vintern annars. Det är så lätt att bara ha travlopp i skallen dygnet runt i princip om man inte tar lite uppehåll då och då.

Men helt går det inte att lägga ner om man gillar travet som sport också. Ser ut att bli kanontävlingar t ex nästa lördag på Solvalla . Inte bara V75 då utan även Margaretas 300 tkr lopp för unghästarna och helgen efter PDA.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+3)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat