Ämne: GS75 Mantorp
Visa ett inlägg
Gammal 2019-01-13, 12:25   #10
Misär
 
Misärs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 358
Sharp$: 5616

Winter - VS
Stats: 73 - 53 - 7
ROI: 116.79%
Vinstprocent: 57.94%

Standard

Spikarna

Hugo R.C - har fin form och drog ett bra spår. När Vichy Grif är struken ökar chanserna till att Hugo R.C kan få spets, men det är en häst som inte är spetsberoende och tack vare det fina spåret bör han få en fin position i loppet. Ena huvudkonkurrenten, Mr. Magnifique drog ett för honom fel spår då han inte tenderar att kliva iväg från start och kan hamna illa på det. Undies är bra, men bakspår, fördel Hugo R.C.

Matrix Again - spets och slut är det jag ställer förhoppningarna till här, där har hästen mycket fin statistik. Matrix Again har form, såg riktigt fin ut i senaste starten och i intervjuer låter det väldigt uppåt. Inte favorit på strecken, klart värde i spiken!

Skrällarna

Bernts Ulrika - i avd 3 är jag inne på att fälla storfavoriten och jag rankar Bernts Ulrika som min förstahäst i loppet. Spår 11 har faktiskt varit ett fint spår att skrälla ifrån på Mantorp. Bernts Ulrika har form och gått fint på slutet. Hästen ska tåla ett tuffare upplägg och det låter rätt uppåt i intervjuer innan. Till 13% finns det spelvärde.

Teton Miss Annie - hästen har fin form och från spår sex bör hon hamna bra på det. Kan hon dessutom få lifta med och få några fina ryggar att gå i sitter jag gärna med denna 16%-are på upploppet.

Grand slam
3
2, 10, 13
7, 9, 11
4, 5, 8, 9
1, 6
2, 4, 8, 9
3


V4
3, 4, 5, 8, 9
1, 6
2, 4, 8, 9
3
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+5)
Misär är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat