Ämne: GS75 Mantorp
Visa ett inlägg
Gammal 2019-01-13, 14:32   #15
Stekel
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

En lugn söndag med blykeps kan man unna sig lite slötrav.

Simb Ratita hade jag också som lite drag senast vill jag minnas. Men en häst med den lutningen på resultatraden ska aldrig vara spelad till jättefavorit.

Det låter väldigt bra på knappa favoriterna Hugo RC och Dooleys i första och sista, de tror jag är lite underspelade faktiskt och lägger in ett bookie-spel till nästan 11ggr pengarna.

Speciellt Hugo känns gjuten, startsnabbe Symphonic Lincoln är det bestämt ska släppa och Hugo ska köras med helstängt och satsar på spets och slut. Dooleys lite mer oskrivet lopp, men 50/50 kanske om han får överta eller om andrahandaren Matrix Again kommer till ledning och bestämmer sig för att vilja köra där istället för att följa "lagen" om att släppa till favoriten. Har skrällfeeling i sista annars!

*Skrällförutsättningar i andra avdelningen.

*Just Invincible i fjärde ser ju överkvalificerad ut sett till hästens facit. Bra kusk också, bara läget emot.

*Sheriffen i sjätte har läge och ett väldigt bra facit på just Mantorp, varning på den som lite väl bortglömd denna gång!

Avd
1: 3 Hugo R.C. (1, 6)
2: 1, 2, 5, 7, 8, 9, 10, 12, 13 (6, 3)
3: 4 Olivinia (11, 7)
4: 8, 9 (3, 4)
5: 3, 4, 6 (7, 1)
6: 2, 4, 8 (3, 12)
7: 6 Dooley's U.N.G. (3, 13)
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat