Visa ett inlägg
Gammal 2019-01-16, 21:17   #82
HuBBaBuBBa

HuBBaBuBBas avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Jens Eriksson påstar att han möter ett enklare gäng nu! Haha kolla vilket gäng 4 Rosso Pomodoro mötte dem två senaste gångerna, Eva I.H. o Vic de Luxe! 14,4am på väldigt tung bana. Jobbigt med en trött John Östman dock. Tror inte Jens vinner om han får samma tryck av Salong över 2640m. Då vinner ingen av dem och 4 eller 10 borde ta det då. Skulle vilja spika Jens men vågar inte speciellt när Atg har honom under nyheter. Alla snack hästar torskar nästan alltid. Dessutom har både Salong och Zorro inte lika mycket pengar på sig som nr 4 och 10 men form slår klass jag vet. Tror det kan bli riktigt bra betalt imorgon och jag vill varna för några hästar:

Avd1. 4, 10 som ni vet.

Avd2. 5 M.T. Malkin (har slagit Whos Who) säger kanske inte så mycket nu men har en 12,7am tid som bäst, vet dock inte formen? Även 3 och 11, Örjan och Björn går aldrig att räkna bort. Björn Röcklingers häst är helt ok oxå. Skulle Jorma göra bort sig med omgångens största favorit så bör dessa tas med.

Avd3. Har ingen koll på Kallbloden här förutom att 2 Guli Tor nog är bästa hästen skulle jag tro med ett bra spår. Spik 48% helt ok.

Avd4. Tror att nån av tjejerna vinner, kvittar vilken. Helgardera eller ta bara brudarna

Avd5. Varnar för 2 Ready Lane som har ett lopp i kroppen (kolla arkivet och se vilka lopp den varit ute i och redan i comebacken gjorde från spår 15 senast. Brukar faktiskt köras av Daniel Wäjersten som är favorit i loppet. Varnar även för 9 Bältra Spider som skrällvann senast.

Avd6. Öppet lopp men spåren borde vara avgörande här 1,3,6,7 volt. 2 Cyborg om den kommer till från spår 2 men kan bli galopp eller säker start och hamna på vingel.

Avd7. 3 Staro Kickback är snabb ut liksom 4 Tyson Bi kan bli körning vilket gynnar 5 Duke of Mearas 7 Surivival Kit och speciellt 11 Mrs.Lindy. Tror att dessa hästar räcker om man nu inte spikar 7 men spåret är ju uruselt över kort om den nu inte kan vinna från dödens. Lurigt.

Avd8. Ta det ni har råd med. Öppet Öppet! Men mina skrällar är 4,9,11. Tänkte först chansspika 7 Fast Moving Cash som är värd en vinst men tråkigt spår och trött kusk gör nog att jag garderar med många.

Rätt ok analys hittils!
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat