Visa ett inlägg
Gammal 2019-01-18, 10:24   #21
AmaerildeRimfrost
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Märkligt att den här listan publicerades, känns missvisande då många bolag inte alls erbjuder något för gamla kunder, till exempel skitbolaget Mr Green (undvik som pesten).

Även om man hos ett par bolag faktiskt får en bonus som gammal kund (ex. hos Betsson-koncernen) så har spelbolagen fulat sig på så sätt att limiteringarna sitter kvar sedan innan. Jag har varit hårdlimiterad på VARENDA bolag jag loggat in på, till och med limmad på bolag jag inte kan minnas att jag var limmad på innan (Snabbare).

Det här leder ju till problem när man tror att man kan ta del av erbjudanden om välkomstbonusar som alla andra kunder, men när man väl satt in sina 2500-5000 SEK, aktiverat en bonus, så sitter man där och inser att ens maxinsats är 47.36 SEK på Premier League, och du har några veckor på dig att omsätta 26 000 eller whatever. Leder bara till att du ska sitta länge i onödan och tjafsa med support om att få ta ut dina pengar utan att omsätta insättningen.

Förstår att Sharps vill lura in folk för att generera mer affiliate-intäkter, men om vi inte ens får spela så lär ni ändå inte få ta del av några intäkter.
Självklart är det illa med den sortens limiteringar! Själv har jag dock aldrig blivit limiterad trots att jag går plus på sidor. Men tror mycket handlar om spelmönster, insatser när man är vinnande eller om de ser tecken till "bonushoreri" etc. De flesta bolagen erbjuder dock bonusar till gamla kunder och ser oss som "nya" som den svenska Spelinspektionen kommit fram till.

På vilket sätt tycker du Sharps "lurar" in folk?
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat