Ämne: V4 Jägerso
Visa ett inlägg
Gammal 2019-01-22, 11:43   #1
mr_stylez

mr_stylezs avatar

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 5212
Standard

V4 Jägerso

Himmaplan, då får man ju slänga in en v4a!

Tycker jag har fått ihop ett bra system idag, nedan följer lite korta tankar om loppen :

Avd 1: Tycker fyra st hästar står ut rätt kraftigt chansmässigt. Nr 2 Vale tror jag ingenting på så den kommer inte med. Serverat sist, galopperar ofta, duger ej här.

3 och 7 blir mina förstarankade, ska ha bra chans! Skrällar är nr 5 från perfekt spår, samt nr 9 till ok procent, gick bra senast från spår 12, perfekt smygläge här från spår 9,kan sitta där om de kör lite mot varandra i tät!

Avd 2:

Nr 2 Bankrobber klar förstahäst, men bankrånare som ofta galloperar litar iaf inte jag på. Jämnt bakom och jag hoppas på en skräll och heltäcker, hittar ingen jag vill utelämna från kupongen. Ska jag nämna två tidiga skrällar bakom så blir det 7 och 10.

Avd 3: Här kommer dagens lås på nr 6 och 9. Måhända tråkigt lås, men kan inte se mycket mot dessa hästar... Ska vara om nr 7 Kendra Silvio körs till spets av Urbergh och får bestämma helt första varvet, men har svårt se det hända...

Avd 4: Här har jag ett starkt lås tycker jag på 2,4,7. Det är dem 3 bästa hästarna i min bok, nr 7 dessutom nedstruken ett spår och den tror jag mest på.
Nr 4 störd till galopp sist. 2an osynad gäst, inte mycket info där, hoppas få höra en intervju innan inlämning på denne.

Värst emot är nr 3 , men den vill jag se lite mer av, tycker den borde vunnit enklare senast. Samt nr 12 men den har för svårt spår.

Systemet:

3 5 7 9
alla
6 9
2,4,7

528kr.
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat