Ämne: V4 Jägerso
Visa ett inlägg
Gammal 2019-01-22, 11:17   #8
Carla
 
Reg.datum: feb 2015
Inlägg: 28
Sharp$: 261
Standard

Hemmaplan och får bli en liten lapp. Hade vart på plats om det inte vart så kallt och trist. Lite tankar iallafall.

1) Klassblandning, tror jag kommer undan på tre streck.

T Jonsson ser ut att bli ordentligt överstreckad här, tacka och ta emot. Vinner ju sällan förutom på skrubbs. Nej, duger inte på Jägers trots bra läge.

Olivia Napp är jag nog den enda travspelare som gått plus på. V5 på Karlshamn för två år sedan, hästens enda vinst. Var faktiskt från dödens men handlade ju om att den banan är som den är och motståndet. Noll chans på jägers.

Tough America är en rätt trevlig häst, men 8a och 1640, nepp.

Bakspårshästarna lämnar jag också, håller inte måttet. Skulle kanske vara 11an men 0/46 avskräcker. Inte värt 25% extra insats.

Nä, fyra hästar gör upp om det och jag tar 3 av dem. Vale går bort, duger för vinst men kräver både rätt dag och lopp. Inte spelvärd. Tar danskarna, räcker i princip som anledning (dansk + jägers + lunchtrav). Sen bästa hästen Veravia As som dock kan få långt fram.

2) Bankrobber är överlägsen om den funkar. Men tycker det finns värde i att gardera. Hinner inte riktigt motivera men blir 2,3,4,5,7,9,10. Uhrberg kan bli farlig från spets om den inte är allt för ringrostig.

Återkommer efter lopp 1. God tur till samtliga.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mr_stylez (+2)
Carla är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat