Visa ett inlägg
Gammal 2019-01-23, 07:13   #1
Bowery
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 5 382
Sharp$: 4405
Standard

v4 australien (bathurst)


Idag är samtliga lopp inom v4 ramen passgångslopp och det är lopp 5-8 inom v4 spelet som gäller.

AVD 1 Här är favoriten streckad på 33% i form av nr 9 jonah jones, helt korrekt favorit trots utgångsläget. Trolig ledare i loppet är nr 3 och denne har imponerande 216 starter i sin karriär med en seger % på 19, ett givet motbud tycker jag, nr 1 ska passas på läget men gjorde ett riktigt klent intryck sist! Av övriga motbud kan man nämna 4 samt 6 vid bredare gardering.

AVD 2 Ett öppet lopp där i skrivande stund nr 9 major hall är spelad som favorit, fel! 4 samt 5 är nog av bästa slag här, dock så är det inga hästar här som bara går ut och vinner! Här kan man måla på rejält tror jag, alternativt gå kort på 2,4,5 samt 9. Jag tror jag heltäcker detta lopp för att vara på den säkra sidan.

AVD 3 Här känns det som klassblandning deluxe!
Favorit är nr 5 college chapel vilket är helt superkorrekt! Tar väldigt troligt hand om ledningen med 6 på utsidan sen ser nog loppet ut så tills linjen skärs. Vill man gå för potten här garderar man, annars spikar man 5 alternativt som mest låser på 5-6

AVD 4 Likväl i avslutningen hittar vi en stark favorit i nr 3 better than grange, helt korrekt sådan! Blir troligtvis 3 till spets med 4 på utsidan, lås dessa 2 känns urstarkt! går man utanför boxen kan man tänka på 5-6 i sådant fall.

lycka till där ute!
publicerar system när jag är klar
Bowery är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat